Monday 20 May 2013



Hati sudah melepas tangan . Nyawa sudah tak mau lagi berpegangan
rasa ini sudah tidak mahu kutahankan . Tak tertahan kerana kamu sayang . Tak tertahan kerna kamu cinta . Pernahkah kau rasakan bila satu hari kau begitu menyukai seseorang itu . Tapi dia tak rasa apa yang kau rasa . Tak memberi apa yang kau minta . Tak ada yang kamu mahukan . Tak mahu apa yang kamu mahukan . Aku rasa dunia kita berbeza . Aku rasa dunia kita jauh berbeda . Pernahkah kau rasakan kau dah melutut dekat tangga tu tapi orang tetap tak nampak kau . Pernahkah kau ada dekat pintu tapi dia jalan terus melimpas engkau . Pernah tak kau jalan lepas tu orang tak perasan dan kau jerit “ Hey lihatlah aku di sini lihat aku menari . Lihat aku tertawa ” . Mungkin –mungkin satu hari kau akan gila kerana kau tak tahu aku siapa . Pernahkah kau betul-betul mahukan seseorang itu tetapi dia cuma tidak tahu . Pernahkah kau rasakan getaran yang aku rasa , rasa yang aku minta rasa mau yang aku mau rasa gila yang aku rasa . Aku beri sekali saja peluang ini aku akan berdiri di pintu itu dan lihatkan aku di situ dan jika di waktu itu kau tak nampak siapa ak kau dungu kau dungu kau dungu kau dungu . Hey lihatlah aku di pintu itu mengharap kau memandang dan melihatkan aku . Lhatlah lihatlah aku lihatlah aku lihatlah aku lihatlah aku . Di situ di tangga pintu itu . Di tangga hati kamu . Ku mahu ku mahu kamu mahu ku mahu kamu :)
- Fynn Jamal -

No comments:

Post a Comment